Redo att dyka i fake rolex stil? Om jag var tvungen att fråga

  

Redo att dyka i fake rolex stil? Om jag var tvungen att fråga

Redo att dyka i fake rolex stil? Om jag var tvungen att fråga mig själv vilken Cartier-klocka jag skulle vilja att det antagligen skulle vara något i Calibersamlingen. Om jag var tvungen att fråga mig vilken Cartier-klocka jag skulle vilja och budgeten inte var ett problem, skulle det antagligen vara Calibre de Cartier Astrotourbillon. För några år sedan, 2010, när Calibre-kollektionen släpptes, måste det vara varumärkets nya flaggskeppsmodell i ett runt fodral som också inkluderade varumärkets nya interna rörelse (kaliber 1904MC). Även om det inte var utan dess särdrag, tyckte jag omedelbart om det och samlingen har blivit en succé.

Den ursprungliga kalibern (granskad här) följdes med kalibern för 2013-kronografen och Cartier släpper Caliber Diver för 2014. Här förväntade jag mig kaliber GMT för 2014 och istället överraskad av en dykare. Jag klagar inte. Titta på älskare som jag, gå gaga för dykare och varje lyxvarumärke borde ha en. Idén om en lyxdykare är mindre fokuserad på nedsänkning och mer på tanken att du kan förena älskaren av den utilitaristiska klockan i dig med den varumärkesbesatta fashionista som i hemlighet älskar stora namn. Så ta en del till Cartier och en del till dykuret och för vissa har du ett perfekt recept.

Vi kommer att se mer Caliber Diver på SIHH 2014 men för närvarande gör det vi vet glada över de nya klockorna. Liksom de flesta dykklockor har Calibre-fodralet en extern undervattensring. Ringen kan lutas något inåt och vi vet att siffrorna är målade i SuperLumiNova. Materialet på ramen är ännu inte klart, men det vore trevligt om den var gjord av keramik (uppdatering, ringen kommer troligen att vara gjord av stål, men den kommer att täckas i svart DLC. och den extra lumen, ratten designen är praktiskt taget densamma som den ursprungliga trehändiga kalibern. Observera de rolex replica relativt höga kontrastfärgerna för ett läsbart utseende som är viktigt för dykningsklockälskare.

Skalet är fortfarande 42 mm brett och nu vattentätt upp till 300 meter. Enligt Cartier är det fortfarande bara en tjocklek på 11 mm, bra nyheter för dem som älskar relativt tunna sportklockor. 300 meter är mer än 100 meter vattenmotstånd hos Calibers kronograf, och det är intressant att notera att den trehändiga versionen av kalibern är vattentät upp till 30 meter. Så om du menar allvar med sport och vill ha en Cartier kommer det här att vara ditt bästa alternativ.


FAKEROLEX.SE © | FAKE ROLEX,ROLEX REPLICA,ROLEX KOPIA,REPLIKA KLOCKOR,ROLEX KOPIOR,KLOCKOR KOPIOR

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras