Lyxiga klockmärken fake rolex som sponsrar

  

Lyxiga klockmärken fake rolex som sponsrar

Lyxiga klockmärken fake rolex som sponsrar sportevenemang som passar in i en högre klass livsstil ger en viss mening. Jag menar, om du har myntet att spendera på, säg träning, utrustning och liknande för saker som hästsport eller segling, kommer du förmodligen inte att vara med din gymnasiekalkylator på. din handled, är det nu du? Det finns många avancerade varumärken som förmodligen kommer att tänka på när man tänker segla, men ett som aldrig har tänkt mig skulle vara Panerai. Tja, de strävar efter att ändra det för oss med deras nyligen tillkännagivna Panerai Luna Rossa Challenger Submersible PAM 1039.

Ärligt talat, med tanke på varumärkets historia (spara mig gafflarna, snälla) och deras band till den italienska marinen, bör en klocka som de riktar mot vattnet fungera, eller hur? Jag menar, det har Submersible rätt i namnet! Återigen, om du är på vattnet i en båttävling, har du gjort något fel. Om du skulle dyka under vågorna borde Panerai Luna Rossa Challenger Submersible PAM 1039 dock hålla sig bra.

Nu, i alla raser, vill du ha saker så lätta som möjligt. Detta sträcker sig kanske inte till klockorna som besättningen har, men varför inte? Om denna Panerai utfördes i stål (som vi är vana vid) kan 47mm-fodralet rolex replica inte betraktas som en låg vikt. Du förvandlar det materialet till kolfiber - exakt samma saker som Panerai-båtskrovet sponsrar är gjorda av - då har du en annan historia (till och med samma material som vi ser i några andra nya klockor). Det är lätt, det är tufft och korroderar inte i saltvatten. Bra start, eller hur? Lägg till en urtavla bestående av segeldelar på Luna Rossa AC75 så har du något som passar båten perfekt, bokstavligen.

Du känner mig: Jag är en sucker för en GMT och jag gillade hur Panerai utförde det, så jag började gilla den här klockan. På baksidan är jag inte riktigt intresserad av att segla, och jag har inte heller varit ett fan av klockor som övervägande är svarta i ton. Med det sagt tycker jag att jag gillar Panerai Luna Rossa Challenger Submersible PAM 1039, även om fallet är stort. Medan det är stort, gör kolfibern det lättare och skapar en unik känsla på handleden. Segelbehandlingen på urtavlan gör det också lättare - lite som att vissa märken "åldrar" en urtavla - samtidigt som det rolex kopia ger några intressanta texturer. Det kan inte heller förnekas hur händer och index öppnas på ratten. Jag kan verkligen inte göra anspråk på att jag är en Panerista, men detta kan omedelbart identifieras som att det tillhör varumärket, samtidigt som han (om det i hemlighet) visar stöd för sitt America's Cup-team.


FAKEROLEX.SE © | FAKE ROLEX,ROLEX REPLICA,ROLEX KOPIA,REPLIKA KLOCKOR,ROLEX KOPIOR,KLOCKOR KOPIOR

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras