Mellan det fake rolex bekväma och (relativt) lättjusterbara armbandet

 Mellan det fake rolex bekväma och (relativt) lättjusterbara armbandet, korta, konturerade klackar på fodralet och vad som helst annat magiskt Zelos kallade med den här klockan, träffar det den söta punkten på min 6,75 ”handled. Den har rätt mängd heft för att känna sig stabil och lugnande, men på grund av de korta klackarna och den blygsamma fodralstorleken känns den aldrig tung eller konstigt viktad. Den vita ramen har också en bantande effekt på resten av klockan. Jag skulle inte säga att den bär litet, bara att den bär som en 39 mm dykklocka och en som passar bekvämt och attraktivt på min handled. Utöver komfort ser det bra ut. Kombinationen av vit ram och krickratten är slående och unik - jag skulle gärna vilja se den här färgkombinationen dyka upp oftare, eftersom den har sett fantastiskt ut utan att vara överst. Ja, Zelos Horizons 39mm bär som den högkvalitativa klockan som den är, men kanske viktigast av allt, det är en rolig klocka att bära.

Zelos Horizons 39mm drivs av en Miyota 9015 automatisk rörelse - ett solidt val för denna prispunkt. Miyota replika klockor 9015 slår vid 28,8 kbph, har hacking, handlindning, en datumfunktion och har en 42-timmars effektreserv. Jag är säker på att vissa människor föredrar en schweizisk ETA- eller Sellita-rörelse, men det skulle höja priset och jag är personligen ett fan av den här klockan som erbjuds som ett så solid värde. Den enda nackdelen med Miyota-rörelserna tenderar att vara en högljudd rotor, men på grund av den solida uppbyggnaden av Zelos Horizons är rörelsen trevlig och tyst så inga klagomål på min sida.

Vanligtvis nämner jag inte förpackningar eftersom de helt enkelt hamnar i en garderob och jag tycker att stora displayboxar är slöseri med utrymme och resurser. Men jag måste nämna Zelos strategi, för om du ska tillhandahålla en ruta är det här sättet att göra det. Klockan kommer snyggt inbäddad i en rolex replica användbar reserulle i läder (jag älskar när företag gör det här) som är inrymt i en massiv trälåda - akacia kanske? Men istället för en stor displaylåda som du aldrig kommer att använda, är den rustika men snyggt färdiga lådan med magnetförslutning en trevlig uppgradering till den skokartongen fylld med nick-nacks som skjuts under din säng. Det är något jag faktiskt kan se använda.

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras