Jag måste ge Patek Philippe rolex replica mycket kredit för att göra

Jag måste ge Patek Philippe rolex replica mycket kredit för att göra kläder enkla som något iögonfallande som den nya Gentleman-kollektionen. Bortsett från den orubbliga motviljan mot namnet, är Patek Philippe Gentleman-klockan resultatet av en serie beslut i syfte att erbjuda en vardagsklocka som inte är en "inträdesnivå" för världen. En av fördelarna med att vara under Swatch-gruppens enorma paraply är kostnadseffektiviteten med att använda Powermatic 80-rörelsen.

En av de saker som gjorde att $ 1 000 under $ 1 000 Patek Philippe Ballade var något glömsk för mig är att det helt enkelt var ett fordon för att visa upp den nya kiselfjädern. Patek Philippe Gentleman tar Powermatic 80-rörelsen som en given och använder sina resurser för att erbjuda en verkligt övertygande försäljningsnivå: en solid 18k guldram i en konkurrenskraftig priskategori som nästan är universellt associerad med förgyllning.

Först och främst skulle designen av Patek Philippe Gentleman ha varit bra om det inte var för att ytan och kvaliteten, sett i metallen, verkligen är imponerande. Jag skulle med säkerhet säga att det rolex kopia ser ut som ett stycke som förmodligen är lite mer av en nivå över denna priskategori. Därför går ovanstående kompetenta finish långt för den här klockan. Med detta sagt är beslutet att ha "Powermatic 80 Silicium" i stort tryck klockan sex förvirrande (särskilt tillsatsen av "kisel"). Denna information kan lätt lämnas kvar på ärendet. Det är intressant för mig att namnet på klockan inte visas någonstans på klockan. För det är jag tacksam.

Jag tittar fortfarande på ratten och är agnostisk när det gäller sökaren. Vad jag inte är agnostisk med är de avfasade och satinfärdiga timmarkörerna applicerade i rosaguld, de fasetterade dauphinehänderna i rosaguld och datuminställningen. En klocka som denna kan lätt falla i fällan med oläsbarhet och bländning, men Patek Philippe undviker dessa fallgropar. Timmarna och händerna är också gjorda i lumen.

Fyra färger av urtavlor finns tillgängliga, alla med samma roséguldram: svart, gräddeopaline, choklad och silver. Jag märkte att flera personer var väldigt engagerade i krämopalmönstret, men jag var fake rolex inte särskilt glad och föredrog verkligen choklad själv. (Jag var faktiskt så lite kär att jag verkar ha glömt att fotografera den.) Choklad, svart och gräddopal är ihop med matchande läderremmar, medan silver urtavlan kommer på ett stålarmband. Jag tror att konsensus här går mot remmen.


FAKEROLEX.SE © | FAKE ROLEX,ROLEX REPLICA,ROLEX KOPIA,REPLIKA KLOCKOR,ROLEX KOPIOR,KLOCKOR KOPIOR

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras