Jag gillar fake rolex verkligen Chronoliner-klockan som lanserades av Breitling

  

Jag gillar fake rolex verkligen Chronoliner-klockan som lanserades av Breitling

Jag gillar fake rolex verkligen Chronoliner-klockan som lanserades av Breitling förra året. Uppenbarligen var det inte den första klockan inspirerad av Breitling - det finns hela Transocean-kollektionen för detta - men jag trodde att Chronoliner erbjöd en bättre blandning av vintage-look inspirerad av modern robusthet och tillförlitlighet. Vid den här tiden vill jag fästa er uppmärksamhet på den keramiska ramen, som, som jag är säker på att de flesta läsare vet, är praktiskt taget fri från repor och blekning. Dessutom roterar ramen, vilket innebär att Chronoliner kan spåra upp till tre tidszoner samtidigt: en stor fördel för funktionalitet. För detta år har Breitling uppdaterat utseendet med en helt svart version som kallas - med rätta, jag kan lägga till - Breitling Chronoliner Blacksteel.

Den nya Breitling Chronoliner Blacksteel som du ser här är i huvudsak en dold version av den ursprungliga Chronoliner som debuterade förra året. Väskan är fortfarande tillverkad av stål, men den har fått en kolbaserad behandling som gör den svart men, ännu viktigare, gör den ännu mer motståndskraftig mot vardagens hårdhet. Fodralets mått och tjocklek är oförändrade till 46 mm respektive 15,95 mm, vilket innebär att Breitling Chronoliner Blacksteel är en stor rolex replica tjock klocka men inte av normalen enligt Breitling-standarder. Han behöll också den svarta dubbelriktade keramiska ramen och de vintage stilknapparna som jag älskar. Vattentätheten är 100 m, vilket endast är lämpligt för en sportklocka.

Det som har förändrats är dock urtavlan, händerna och remmen. Istället för "panda" -ratten med en krämvit urtavla har Breitling Chronoliner Blacksteel, du gissade det, en helt svart urtavla. Som sagt, läsbarheten hindras inte eftersom rattarna är något försänkta och har en något ljusare nyans.

Den andra stora förändringen är remmen. Medan Chronoliner erbjöds i ett urval av Breitling's Ocean Classic stickad rem eller ett Navitimer-stilarmband, kommer Breitling Chronoliner Blacksteel att erbjudas med rolex kopia ett ganska ovanligt gummiband som var utformat för att efterlikna remmarnas nätverk. Breitling kallar detta Aero Classic gummiband.


FAKEROLEX.SE © | FAKE ROLEX,ROLEX REPLICA,ROLEX KOPIA,REPLIKA KLOCKOR,ROLEX KOPIOR,KLOCKOR KOPIOR

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras