Jean-Marc fake rolex Pontroué (Panerai): “Think national rather than international.”

Med sitt designcenter i Milano fake rolex konfronterades Panerai tidigt med effekterna av pandemin, som först drabbade Europa i norra Italien. "Vår prioritering var att skydda våra anställda och att säkerställa en viss aktivitetsnivå," säger VD Jean-Marc Pontroué. ”När det gäller våra 740 anställda och 19 dotterbolag var vi tvungna att visa sunt förnuft och smidighet. I synnerhet antog vi en ny strategi för att arbeta via videokonferenser med våra anställda, liksom med våra 150 butiker och 400 affärspartners. ”

Försörjningskedjan granskades också med syftet att tilldela ytterligare kvantiteter till marknader som Kina, som upplevde ”massiv tillväxt” efter krisens slut i landet. "Men vi har begränsat alla transporter till länder som drabbats av helt eller delvis stängning," förklarar VD, som också betonar vikten av att organisera presentationer "nationellt snarare än internationellt", en strategi som varumärket har visat sig vara "effektivt" .

Panerai har också investerat i nya digitala koncept: I juli lanserade varumärket en ny digital plattform som heter PamCast och erbjuder virtuella resor, från en rundtur i Florens till havsdjupet.

”Jag är övertygad om att vi är mycket starkare idag än tidigare,” säger Jean-Marc Pontroué. ”Panerai har visat rolex replica sin starka motståndskraft och sin förmåga att anpassa sig mycket till ett nytt scenario. En av de stora tillgångarna med digital är att det gör att vi kan adressera alla. Denna period bör tjäna till att stärka banden med medlemmarna i vårt samhälle genom att multiplicera kontaktpunkter. Vi är redo att ta på oss utmaningen att förbättra shoppingupplevelsen. ”

Populära inlägg i den här bloggen

Vacheron Constantins utomeuropeiska klockfamilj har alltid varit fake rolex

Breitling Superocean fake rolex Heritage är en klassisk

När retroinspirerade fake rolex klockor modelleras